Busborgen

La Melvin för natten igår vid 21 och jag vaknade till imorse vid 10 och tittade ner mot Melvins säng och där låg han och pratade, flinade och tittade på mig och undrade säkert när jag skulle vakna =)
Inte ett missnöjd ljud gav han ifrån sig fast han inte ätit på flera timmar =)
Våran Älskling! så nöjd...

Idag åkte vi med mamma, anders och barnen till V-rås på busborgen, helt otroligt vilket lek"land", tänk om detta kunde funnits när man själv var liten!
Åh man blev så sugen på att prova allt!
Men busborgen är nog inget jämfört med lek och bus i Örebro och Göteborg !
Dit måste man åka sen och titta =)
Längtar tills Melvin kommer på benen så man kan leka med honom och åka på sånt här...
Han blev helt vild när han såg sina morbröder springa förbi och alla andra barn som härjade, han är ju så snäll nu men de får vi sota för när han kommer på benen tror jag =)
Då blir de inge sittande och fikande, nej nej då blir de spring efter honom kan jag tro =)
hihi syns redan nu att de lyser jäkelskap i ögonen...

Söndag kväll, trök vad ska man hitt på...
Blir nog att se klart filmen vi började titta på igår men jag somnade nog i mitten =/
Sen börjar inte toffe jobba förens 14 imorgon så då blir de garanterat en filmkväll ikväll, ska försöka hålla mej vaken =)

Jaha va ska man då hitta på medans Toffe jobbar 14-22?


Ska försöka ut och gå iallafall, nu har de verkligen varit slappt i säkert 2 veckor =(
Nu är jag trött på detta =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej.

ska du inte på föräldragrupp imorn? om du ska dit kanske vi kan ta sällskap dit med vagnarna?

/Yonna & Sixten

2008-11-16 @ 20:04:29
URL: http://gullansblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback