Barnvakt

idag har jag varit barnvakt åt mina småsyskon...
Mamma, Anders, Jonny och Robin har åkt på Silja Galaxy och kommer hem imorgon kväll...
Så nu inatt ska jag sova med mina småsyskon och Toffe och Melvin är hemma...
Längtar verkligen tills imorgon när man får sova med mina älsklingar!
Sen är de ju jobb hela veckan sen på helgen ska Toffe och Jonny hjälpa mormor och Glenn att flytta ner hit från Östersund så de kommer ta hela helgen =)
Ska bli skönt att få en helg med bara Toffe och Melvin om någon vecka...
Känns lite tufft, hinner liksom inte med bara oss, mej och Toffe mellan allt så ska verkligen ta tag i de så fort allt annat lagt sig...
Men ibland blir de ju så här =(

Saknar er Melvin och Toffe, Jag älskar er så himla mycket!

Kommentarer
Postat av: Sagas mamma

halloj! ja nu e de klart! nu sover vi därinne igen :) vart super fint!

ah nu e ja mitt gammla ja igen, skönt!! :)

2008-11-23 @ 11:42:09
URL: http://prinsessansaga.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej=) det är bara bra med mig. hur är det själv? ja det var ju inte igår precis:) sööt pojk ni har. kramar

2008-11-24 @ 18:01:55
Postat av: Sagas mamma

ja inte så mycket.

ska ni på dopet i helgen? vi kommer :)

2008-11-25 @ 16:46:06
URL: http://prinsessansaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback