Birka Paradise, Thorleifs & 75+

Onsdag morgon 09.30 var vi inne vid Anna och Krille och åt scones och kaffe och bara väntade på bussen som skulle komma 11.20...
Min mage var helt ur balans av all resfeber =)
Men när bussen kom kändes de hur bra som helst, åkte till v-rås och åt lunchbuffe sen bar de iväg mot Stockholm!
Åh när man kommer in i stockholm de är ju så himla fint!
Alla dessa gamla byggnader, jag blir helt stum!
Jag skulle kunna gå omkring i stockholm och bara titta, de är så vackert...
Sen kommer vi till Birka terminalen, bredvid står Ölbåten, så himla mysigt, så där tog vi första ölen och försökte värma oss medans vi väntade ungefär 2 timmar på att få kliva på Birka Paradise =)
Ser redan då att de är 75+ omkring oss...
Väl inne på birka fick man sitta och vänta vid stora scenen på att få gå ner i våra hytter så då ser vi Thorleifs packa upp deras saker på scen medans vi tog en vin/cider...
Efter en halvtimme, timme så blev de hytten nästa, bodde på 8:e våningen, nice ;)
Var i toppform medans vi gjorde oss iordning, men både jag och Anna åkte på någon form av skuldkänslor för att vi var på båten och inte hemma med familjen men de tog vi ur oss ganska snabbt, sen blev de karaoke, Thorleifs, Disco och Efterfest í våran hytt, bara jag och Anna, sen la vi oss vid 5-6 på morgonen ;)
De var verkligen en lyckad resa, visst att åka på en vardag när Thorleifs spelar så är de ju rena PRO men vi lyckades ha kul iallafall och vi fick en avkopplande resa =)
Nästa resa tar jag med Melvin och Toffe !
För jag och Anna pratade om en resa med barnen... 
( om inte nästa resa blir på en helg då blir de bara vi vuxna, hihi )
Men vi var ett roligt gäng som åkte och de var riktigt trevligt, de var mer fart i dom än i en annan, och jag är så glad att jag fick åka med...
Tack!

Åh Stockholm!

Ölbåten, synd att de hann bli mörkt men de syns ju att de är en liten och mysig båt iallafall =)

Birka terminalen
M & S & Anna

Nästan som utomlands =)








Maud & Anna

P, R,Jag & A

Anna & E

Efterfesten! =)



Solen lös så fint dagen efter, synd att de var så J*vla kallt ute på däck =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback