Tvätta bilen?! ;)

HEJ !!!
Ursäkta att jag inte har ringt eller kommit och hälsat på dig,
 men min bil var så jäkla skitig.

Jag fick höra talas om ett nytt ställe i stan där man kunde
 tvätta och polera bilen för en billig peng.

I förra veckan hade de extrapris så jag körde dit för att testa.
Nu har jag varit där 3 gånger och fått den tvättad och de får
den aldrig riktigt ren hur de än försöker
så jag får väl köra dit i morgon igen och göra ett nytt försök....
Men nu vet du i all fall var du skall hitta mig om du vill mig något...

Hinner jag så kommer jag till dig när jag kör hem.  
Må så gott!

   
   
  
   
  
 





   


Suck!!! Jag måste bara iväg igen



hihihi fick de i mejlet idag från Åsa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback