Tisdag


Idag har de varit lugnt här hemma, men har inte orkat plocka och städa heller fast man har all tid i världen...
vaknade vid halv tio och åt sedan frukost, sen blev de att hoppa in i duschen med hög musik =)
men tillochmed de var ansträngande kändes de som eftersom man blev helt slut efter...
man vill göra så mycket så man är för rastlös för att ligga på soffan men ändå så slö att man inte orkar ta i tu med disken eller tvätten eller bara plocka lite...
men nu när Toffe kom hem så har jag iallafall tagit disken och har nu sorterat alla dessa papper man samlar på sig här vid datorn...
men efter maten kanske man orkar plocka lite mer och få Toffe att dammsuga ;)

kollade klart på Seinfeld säsong 8 idag =( vad ska jag nu göra om dagarna =)
har sett säsong, 1-2-4-6-8 och de finns tillochmed säsong 9 så de går ju att ordna =)

Ja ytterligare en dag närmare BF...
Satt och funderade om jag har långt kvar, tänk om man visste vilken dag de skulle bli =)
Har verkligen fått njuta av den här graviditeten, hade lite ont i fötter och rygg ett tag´i början men nu är de sammandragningar lite då och då...
så jag funderade på om de är långt kvar eftersom jag inte känt så mycket mer nu dom senaste veckorna...
Bebisen rör sig hela tiden och de är ju positivt!
Så himla mysigt, hoppas man får vara med om detta fler gånger =)


Kommentarer
Postat av: Jessika

Hej hej :) Kul grej det är med egen blogg. Man kanske ska skaffa en själv när man har tid :)... Nu är det inte långt kvar alls :) Ha det bra! Kram Jessika

2008-05-06 @ 19:15:13
Postat av: Sara Fard

hejhej kika förbi din nya blogg :) Snart är det dags. Va spännande :D Ska du föda i Västerås?

kramkram

2008-05-06 @ 19:38:30
Postat av: Ewa

Precis sådär känner jag med.. det ärmkt man vill göra eller måste göra, men man har liksom inte orken, motivationen finns inte.. Men visst längtar man som en tok efter dem små liven... jag har ca: 7 veckor kvar om den inte kommer tidigare vill säga..

2008-05-10 @ 09:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback