Söndag, slut på de roliga....


Nu har hela helgen gått, har inte hänt något speciellt...
Volvon ville inte som vi nu under mitten av veckan så har desperat jagat en bil att låna varje dag! Suck!
Så Toffe kommer till jobbet iallafall...
Ska kolla mer på volvon imorgon, få se om de möjligtvis går att laga för tillfället....

Igår kom Jenny och Simon till mamma på besök då hon skulle vara barnvakt lördag till söndag, det var så roligt att träffa han...
Han hade så himla roligt med kevin, jesper och timmy, cyklade hela dagen och sedan gick in på kvällen och spelade tv spel och åt godis =)  tror inte jenny och simon kom iväg hem till jenny förens 22-23 på kvällen =)
Och idag kom dom på förmiddagen, så jenny åkte ner och köpte ett kubb och så var vi alla ute och spelade i några timmar, ser att man blivit röd då vi stog i solen hela tiden och jag hade linne på mig men blev inte bränd iallafall så de är skönt de =)
Sen satte vi oss i skuggan på solstolar ett tag och bara svalkade oss, sedan blev de grillning, kycklingfile' och potatisgrantäng =) mums...

sen har de inte varit så mycket mer idag...
Kan som sagt inte ta oss någonstans...

Imorgonbitti ska jag köra toffe till jobbet efter 6 och sedan blir de att lägga sig på soffan och titta på SEINFELD säsong 9 ! Äntligen! Anders fixade fram den åt mej =)
Har jag lite att göra om dagarna =)

Magen mår super, har gått 38 fulla veckor idag...
Känner inget speciellt, trycker mycket neråt men inga andra smärtor (pepparpeppar)
Men vill ha bebis snart!
Längtar så himla mycket!

Här om natten fick jag sån sendrag i smalbenet så jag trodde jag skulle avlida!!!!
måste ha sagt aj ganska högt då Toffe vaknade med stoooora ögon!
stackarn, trodde säkert de var dags...
och de ville inte ge sig heller kändes de som iallafall...
men har fortfarande ont fast de gått flera dagar, hoppas vekligen att jag slipper få de fler gånger nu....

nej nu ska jag sätta mej och ta de lugnt framför tv:n med toffe, och äta mina dumleklubbor ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

Heejan.. roligt att du har saffat en blogg nu ska jag följa den intensivt.. jag har varit dålig med mitt bloggande med tanke på datorn men ska bli bättre på det nu snart när den här klar.. Ha det bra så länge.. Pusss&kram Ida

2008-05-13 @ 10:51:18
URL: http://baba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback