Sandra <3 Kristofer 7 år! 13/5-08

Idag har jag och Toffe varit ihop i 7 år =) Älskar dej!




Mvc idag, allt såg bra ut =)
Hjärtslagen låg på 156 slag/minuten som lägst för de gick upp och ner, den var riktigt bråkig sa hon =)
Bökade omkring hela tiden =) ena stunden hade den rumpan på höger sida sen när hon skulle känna så hade den skyndat sig att flytta till andra sidan =)
Kollade mina värden då jag glömt järn och vitamintabletter några dagar i rad, och de syndes men de var ingen fara bara jag såg till att ta dom nu resten av tiden...
Vägde 96kg och hon sa att hon såg att jag var svullen, att jag hade samlat på mej mycket vatten så de var ju skönt att höra så inte allt är något jag fixat ;)
Fick en ny tid den 27/5 då jag isåfall gått över 3 dagar, men hon trodde vi skulle hinna med ett möte till...
Undra om hon kan se sånt eller känna att de är ett tag kvar genom att känna på magen eller något liknande, eller gick hon bara på fakta då de sägs att man brukar gå över med första??
Lillens huvud hade iallfall fastat nu men inte riktigt F sig...
Men hon sa att lillen har väldigt svårt att röra sig i stora rörelser så den låg så stilla och fint med huvudet...
Fick en tid den 21/5 på familjerätten för att Toffe ska skriva under faderskapet och sedan att vi ska ha gemensam vårdnad =)
trodde man gjorde sånt efteråt men de är tydligen smidigare att göra de före =)

Ja körde Toffe till jobbet i måndags och tisdags med jennys bil, hon är så gullig som lånar ut hennes bil när hon kan =)
Men idag körde Toffe själv till jobbet med hennes bil , skönt då slipper jag gå upp tidigt och sedan försöka få hem han på något vis...

Nu är vi i v.38+3 så himla spännande!
Men på kvällarna är man så himla nervös och rädd på någotvis men de är ju normalt, men jag vill bara att allt ska vara klart snart så man kan ta hand om den lilla här i världen och ha den olidliga smärtan bakom sig...
Fick idag höra att sendrag i smalbenen är väldigt vanligt under en graviditet, jag fick ju en här om natten och de gjorde ju så J*vla ont!!
Men hon på mvc sa att de kan ha så klart med graviditeten att göra och sen speciellt om man dricker vatten mycket eller inte, jag dricker vatten jämt men nu när de varit så varm och man svettats mycket så kanske kroppen fått för lite vätska...
*Ska verkligen se till att dricka mycket vatten nu, vill inte ha nå mer sendrag, men hon sa även att jag hade klarat mej väldigt bra eftersom de kom nu bara 2 veckor innan BF andra kan ha de långt innan BF...

Ne nu ska jag gå över till mamma en snabbis, skriver kanske mera senare...


Kommentarer
Postat av: QUEENIEQUEENIE

Hej! Jag länkar till 7 personer, i 7 dagar.

Vill du vara en av dom så skriver du att du röstar på min blogg, QUEENIEQUEENIE, i en kommentar i denna blogg: http://www.metrobloggen.se/karsten, IMORGON, ONSDAG (i rätt inlägg - där man ska rösta) .. jag väljer slumpmässigt 7 personer jag länkar till; när tävligen är slut i övermorgon..

Skriv till mig när du har röstat så jag vet. (MAN RÖSTAR IMORGON)
Ha det bra!

2008-05-13 @ 15:26:14
URL: http://metrobloggen.se/queenie
Postat av: Emma

låter bra de... vill med va gravid.

ha en mysig kväll. kram emma

2008-05-13 @ 15:40:07
URL: http://curlysuecannotlie.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej gumman!
Låter som att allt är bra med dejj!? =) skönt.
Vi fick fixa sånt där med faderskap o gemensam vårdnad efter förlossningen, men de är ju olika för varje län.
Jag fick oxå jättehemska sendrag ca 2 veckor innan BF, fick säkert 5 st =S jättejobbigt.
Men du får ha de bra o hälsa Toffe
Kramar Johanna
(Jag tror föresten att ni får en flicka) ;P

2008-05-14 @ 11:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback