Onsdag


Idag blir de barnmorskorna kl 21.00 =)
Många frågar mej hur jag kan sitta och se de när man själv har så nära men jag vet ju redan att de kommer göra så j*vla ont och att de kan ta lååång tid men jag tycker ändå att man får "lära" sig mycket av de programmet...
Alla förlossningar man får se är så olika och vissa tar smärtlindring och vissa inte, vissa går de fort för vissa tar de långt tid för...
Men att se deras miner/ansiktsutryck efter, när allt är klart, då säger dom att de inte var så farligt och att de lätt var värt de....
Man blir så himla glad av att se att bara på några sekunder kan "glömma" de onda och bara se de underbara som blivit till =)
Längtar verkligen till de ögonblicket =)
När man få se våran lilla Pigelin =)
Hålla om den lilla och visa hur mycket man längtat !
För nu har jag fattat grejen med att vara gravid så nu ser jag bara fram emot när "du" vill komma ut till oss!
När två blir tre <3

Vi har några namn på listan men den ändras hela tiden så de blir nog att man får bestämma sig när man väl får se den lilla...
om de blir en pojke:
Melvin
om de blir en flicka:
Melissa
Bianca

Men som sagt så har vi inte riktigt hittat de flicknamn som man tycker låter riktigt bra...

Nej nu ska jag följa med mamma och lämna in en lapp på Brinellskolan men kan skriva mer senare =)



Kommentarer
Postat av: Ewa

Visst är det svårare med tjej namn? det tycker vi med.. vi är eniga med killnamnet men tjej namnet är jag osäker på.. om det blir en kille ska han heta Liam, och om det blir en tjej funderar vi på både Julia eller olivia.. men namnet kanske bara dyker upp i huvudet sedan när man får se våra älsklingar!

2008-05-10 @ 09:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback