Mvc v.40+2


Idag kl 09.30 ska jag vara på mvc, trodde verkligen inte att jag skulle hinna ett besök till men de verkar så...
Allt känns ganska lugnt i magen, klart man är öm och ryggen är helt slut och på tal om benen som lär bära alla dessa kilon!
Men har inte kännt något annat speciellt...
Längtar som en tok tills de är klart!
Toffe tycker hela graviditeten har tagit 100 år och en annan tycker att de gått jätte fort men nu dom senaste 2 veckorna så förstår jag ungefär vad Toffe menar, varje dag känns som en vecka, och speciellt nu dom dagarna som jag gått över!
Men hoppas att de inte är så många dagar kvar, eftersom jag känner att bäckenbenet är så ömt och sammandragnigarna kommer mer och mer så lär de ju betyda att de snart kan vara dags =)

Igår fick jag reda på att min Pappa ska gifta sig!
Grattis!
Var väl dags då Pappa och Virpi varit ihop i över 12 år, förlovade i säkert över 10 år...
Ska bli kul, den 5/7-08 är de dags =) och då har man bebis oxå...

Ja inget mer speciellt hände igår, satt på mammas balkong ett tag i solen och sen helt plötsligt var kl 16 och Toffe kom hem, helt sjukt vad tiden går fort...
Sedan blev de kebabgryta med ris, Anders var baar sugen på att testa och de blev super gott =) inte sista gången...
Sen på kvällen åkte vi ut till fallbyn då Anna bakade bullar =) fick en påse med oss hem som vi ska ha med till BB tyckte hon så de är ju perfekt att mumsa på efteråt =)

Ne nu måste jag äta frukost och sedan hoppa in i duschen innan mvc...
Kan rapportera senare hur allt gick =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback