Måndag

Ny vecka...

Toffe åkte till jobbet vid 06.30 idag, kunde inte somna om så jag la mig framför tv:n och tittade på Seinfield säsong 8 och blev lite trötter och somnade en timme eller två och vaknade sedan och fortsatte titta ett tag men gick sen över till mamma och drack en kopp te.

Sov så dåligt inatt, var varmt och var tvungen att gå upp och pinka mitt i allt *Suck*
Man blir så pigg på något vis när man springer upp på nätterna, man vill sova men de går liksom inte heller, man ligger och grubblar på allt mellan himmel och jord!

Är i v.37+1 idag, nervöst och så spännande...
Är så nyfiken på de lilla livet...
Hoppas att de lilla livet vill stanna en vecka till iallfall, är ju ett plus...
Misstänker att vi antagligen kommer gå över då de är så lugnt, visst bebisen lever ju livet där inne men just med den övriga smärtan som många får innan, har sammandragningar ibland om jag anstränger mig men inge mer...
Brukar ju bli andra smärtor mot slutet och när de börjar närma sig så de kan vara långt kvar...

Åh va fint väder det är idag!
Skulle nästan ut och gå men som sagt varje gång man går för raskt ner till parkeringen så får man ju sammandragningar så ska spara på krafterna och ta långa promenader med lillen sen, har ju hela sommaren att njuta om de nu blir en riktig varm och fin svensk sommar...*Hoppas*
Sitter ofta och funderar på alla dessa kilon som blir kvar efter förlossningen, visst de är ju värt va ända kilo och visst har man verkligen passat på att vara Gravid men ínnan jag blev gravid kommer jag ihåg att jag vägde 63 kg och idag så går vågen upp till 94 kg så vet inte riktigt vart jag kommer sluta, men barnmorskan sa att över 100 kg trodde hon inte att jag skulle gå efter som de är lite mindre än 3 veckor kvar så lär jag gå upp 2 kg i veckan och de brukar man inte göra...
Som sagt man har ju hela sommaren på sig =)

Ne nu ska jag fortsätta titta lite på Seinfield, har ju ingen bil så de blir inge mer vettigt att göra =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback