Fredag

Ja nu har en vecka redan gått...
Hämtade Toffe vid halv fyra idag, tydligen slutar dom 15.00 på fredagar  =)
sedan åkte mamma, anders, linda och robin till v-rås så jag lagade makaroner och bacon till Kevin, jesper och timmy...
sen kom jesper på att han skulle på Disco som började 17.30 och då var kl 18.00 när han kom på de, när vi hade klätt på han och fixat skjuts så var kl 18.45 så han behövde inte vara på disco så länge men han hade iallafall kul...
sen när klockan blev efter 19.00 så tog kevin och timmy sina cyklar och jag tog jespers cykel så cyklade vi ner till alfa skolan och mötte upp han...
men nu känner man verkligen hur jobbigt de va ;)
fick sammandragningar när jag kom tillbaka till våran gård så de va ju skönt att de inte kom innan...
ja nu ska jag hjälpa ungarna med lite chips och sen blir de tv kväll med toffe =)
 Trevlig helg....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback