Familjerätten

Idag ska vi till familjerätten och skriva faderskap och gemensam vårdnad 15.30...
Toffe fick sluta tidigare från jobbet =)
Skönt att ha de klart innan bebisen kommer =)

Sov som en stock i morse, hörde inte att Anna hade ringt till mobilen och hem...
Vaknade vid 10, men har sovit ganska dåligt under natten då man är helt tjock i halsen och känner av en förkylning =(
Man känner i kroppen att de är något och nu börjar man bli snorig oxå =( orkar inte med en förkylning nu mitt i allt!
Och klumpig är man när man ska vända sig så blir man nästan pigg och springer på toa flera gånger per natt då man får så ont om man håller sig =(
Nu vill jag ha de avklarat!
vill kunna lägga mej på mage, kunna böja mej ner och plocka upp något från golvet utan att bli att må illa...
Som jag skrivt innan så är de helt underbart att vara gravid, men att klaga nu när de bara är några dagar kvar tycker jag att man får!

Gick över till mamma strax före 11 och drack lite te =)
sedan kom anders och jonny hem på lunch vid 12 och nu sitter jag fortfarande hemma hos mamma fast mamma är nere på utvecklngssamtal med Timmy 12.30, sedan ska jag passa Timmy medans mamma åker på utvecklingssamtal med Jesper kl 14.00
Robin är oxå hemma, han känner sig dålig oxå så tror de går nå virus nu...
Toffe tog alvedon igår kväll och i morse så hoppas att han inte blir värre!

Ganska fint väder idag men som sagt man vet aldrig om de slår till med regn eller hagel idag med som dom 2 sista dagarna...
helt knäppt, men dom säger på tv:n att de ska bl upp mot en 20+ i helgen så hoppas de så man kanske kan vara ute med ungarna och spela kubb och grilla lite =) mums....

Den 7/6 är de drakbåten i smedjebacken, måste dit och kolla om dom har nå söta bebiskläder =) och bebis saker =)

Kommentarer
Postat av: Sara

När det är drakbåt har ni förhoppningsvis en liten knodd så då måste vi ju försöka ses då så jag får se den lille :)
Kram, Sara.

2008-05-21 @ 19:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback