5 dagar!

Idag har man gått över med 5 dagar!
Hade ganska ont i natt i bäckenbenet och de spände i ryggen men de var liksom som dom andra kvällarna, sprang på toa kanske 5-6 gånger i natt för att pinka, snart går jag på toa i sömnen...'suck'
 Sen har de varit några dagar i rad nu när man varit på toa att man märkt något ovanligt men inte tänkt på de så mycket och idag är jag helt säker på att slemproppen gått, de har säkert pågått i någon dag men idag så visste jag direkt att de måste vara de...
Har inte haft en enda sammandragning då vi gått från kiosken i s-bärke ner till hagudden som är en bra bit i den här värmen men direkt man kom hem och skulle handla då kom de 1-2 st så de va ju skönt att jag slapp de över dagen...
har känt att den trycker på, som vanligt men nu på kvällarna tar de liksomi i ryggen/svanken men inte så som verkar kanske känns...
och på tal om allt vatten jag har i mina fötter och ben! kan snart inte ha mina foppatofflor och då är de illa!
nu känns allt jobbigt, nu när de börjar ta stryk på rygg och öm i bäckenbenet så känns de inte alls roligt...
har varit i v-rås 2 gånger nu den senaste tiden för att handla och nu nästa gång hoppas jag att de är för att föda barn, oavsett hur rädd/nervös jag är så längtar jag verkligen...
5 dagar! trodde inte man skulle gå över och inte så här många dagar!
men de har väl någon mening de med...
var och åt mat hemma hos anna och krille idag, mums...
blev grillat, helt underbart....
och så fint väder de varit....
ne nu ska jag sätta mej i soffan och ta de lugnt ifall de skulle sätta igång  så kanske man hunnit vila lite iallafall...

Kommentarer
Postat av: (Faster) Jenny

Nä nu får det vara dags nu är spänningen oliiidlig...

2008-05-30 @ 10:58:45
Postat av: Jessika

Hej! =) Det är bra med både mej och Wilma. Hon väger nu 3200 gram. Så hon har gått upp 1200 gram på tio veckor, och det är ju bra =)

Det måste va jätte jobbigt att vänta när man längtar så mycket. Men det är väl som sagt nån mening att det ska gå över tiden =) Nu har du ju i alla fall lite extra tid att förbereda... Har ni fixat allt? Inhandlat och fixat klart bebishörnan?
Kramar

2008-05-30 @ 11:02:57
URL: http://www.JessikaArvik.blogg.se
Postat av: Sara

Tänkte på dej både onsdags å igår när du inte hade uppdaterat här. Trodde ett tag att de hade satt igång, men tusan heller ser jag ju här nu (dessutom frågade jag Izabell igår kväll)! :D
Kram.

2008-05-30 @ 14:17:38
Postat av: Jasmina

GRATTIS till Melvin!!!!!!!!!!!!!!

2008-05-31 @ 21:33:26
Postat av: Sara

Grattis till den lille pojken! Blev det en Melvin?? :) Kram.

2008-06-02 @ 13:46:24
Postat av: Ida

GRATTIS gumman.. Hur känns det nu?+ måste var ahelt underbart.. Nu vill jag komma hem och se den lille pojken :9 grattis igen till er båda kramar ida

2008-06-03 @ 21:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback