4 dagar kvar...


Idag är de 4 dagar kvar till Lördag den 24 Maj!
Undra om de kommer bli på dagen ?
Det händer inte så ofta att man får på BF så de skulle ju vara lite skoj om man fick de =)
Kanske får på morsdag på söndag =) skulle ju vara passande!

Igår så fick jag sammandragningar när jag skulle gå hem från mamma, de är ungefär 50 meter och de kändes som att de tog mej 10 minuter att gå!
Det brukar ju försvinna om man stannar upp och vilar och sedan fortsätter gå men inte igår heller, försökte stanna flera gånger men de slutade inte, försökte gå iallafall men blev tvungen att stanna några gånger då de gjorde som ondast, men sen när jag kom innanför dörren slog jag ner mej i data stolen och satt kvar i kanske en halvtimme, timme och då kände jag ingenting så de va skönt...

Toffe var nere på Anders och Jonnys jobb igår så jag var sj där på kvällen en stund och de var ganska skönt =)
Sen kom Toffe och vi tittade på You, Me and Dupree , komedi, Jätte bra värd att se!!!

kände som vanligt igår kväll att den lille bökade med huvudet och de känns ju sen i natt när jag skulle gå upp på toa gjorde de ondare än vanligt, kändes verkligen som huvudet låg på ett känsligt ställe, aj!
men som tur är så försvinner ju de när man väl lägger sig =)

Sov som en stock fram till 10 idag, underbart!
Synd nog börjar jag känna av något i halsen och i kroppen så hoppas verkligen inte att jag åker på någon slags förkylning nu mtt i allt! Toffe har tagit alvedon nu i 2 dagar för att han känt sig hängig och snorig så hoppas inte att vi blir sjuka!

Kommentarer
Postat av: Ida!

Hej hej. Kul att du har en blogg. Jätte kul och spännande att läsa. =)
Inte långt kvar nu. =) Hoppas att allt går bra.
Ta hand om er. Kram Ida.

2008-05-20 @ 15:58:09
URL: http://idawedell.blogg.se
Postat av: Sara

Det är snart dags! Gud va kul :)
Hoppas att förlossning å allt runtomkring går finfint! :)
//Kram, Sara.

2008-05-21 @ 09:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback