24 Maj!


Idag är de den 24 Maj 2008!!!
Idag vill man ha bebis!
Grymt nervöst !
Och så himla spännande!

Inatt hade jag ont, var liksom obehagligt öm på något vis, tror den bökade med huvudet, känns kanske så när man öppnar sig...
Men iallafall så va de ganska obehagligt så man kunde liksom inte sova riktigt, sprang på toa flera gånger och pigg blev man för varje gång...
Sen vid 10.30 så gick jag upp för jag klarade inte av att ligga nå mer, för smärtan, de ömma försvinner när man går upp och rör på sig...
Sen efter frukost gick vi över till mamma och anders och tog en kaffe kopp på balkongen i solen =)
och sen blev de pickaboo, Goooodis =)
Och sen kom pappa, Virpi och Simon hit och hälsade på, så de var trevligt...
men nu har dom åkt hem och toffe och anders är nere på anders jobb och fixar lite med volvon...
Har känt hela dagen att de ömmar och gör liksom ont på något vis och sedan är man så slut i ryggen, och sammandragningar har jag fått lite då och då idag...
så jag undrar jag om våran lilla Pigelin vill komma idag eller om jag kommer gå och känna så här dom närmaste 14 dagarna...
När man är så här öm och när de gör ont så förväntar man sig nästan att typ vattnet ska gå eller att  snart smäller de till och värkarna sätter igång men de verkar hur lugnt som helst, den lilla trivs där inne...

Jo vi var till v-rås igår och handlade en bilbarnstol på babyproffsen, blev en akta graco Geoeffry, och sedan blev de biltema och där blev de lite saker till volvon...
Och så klart blev de 2 cheese och choklad milkshake på macdonalds ;) mums...

som sagt kl är snart 17.00 och ingen bebis så får rapportera imorgon igen...

Kommentarer
Postat av: Ida

Heej gumman.. Nu är jag spännd.. nu kan de komma när som helst.. jag bara väntar och väntar att jag ska få posta mitt lilla paket som jag har här hemma till den lilla :) du måste höra av diig när h*n kommer ut :) lycka till Pusssar

2008-05-24 @ 18:01:36
URL: http://barba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback