Torsdag

Igår var de avslutning för Jesper och Timmy, skönt för dom att få sommarlov =)
Vi var hemma hela dagen igår, satte oss och kollade på en film kl 15.00 och hade Melvin på bröstet =)
Han sov genom hela filmen, sen kl 18.00 så fick vi reda på att avslutningen var 18.30 så de blev ganska stressigt eftersom Melvin skulle matas och bytas på först...
Men när vi kom dit till fagersta hallen var de så mycket folk så jag, toffe och Melvin satte oss i cafeterian och tog en kopp kaffe tills de var klart...
Sen vid 23.00 la vi Melvin och han sov ända tills 4 imorse sen blev de kl 06.30 sen 08.30 så man får sova någon timme istreck mitt i natten iallafall så de är skönt....

Idag fick vi med posten kläder till Melvin från min kompis Ida och hennes kille Jonas i Borås, så himla gulliga! TackTack så himla mycket! Hoppas du kommer upp snart så man får ge dej en stoooor kram!

Och nu sitter Toffe och spelar tv spel och jag passar på att kolla mejlen =)
medans Melvin sover...

Inge sommarväder idag heller, men de var ganska mysigt med regn igår =) men synd att de blev så kallt!
inatt var de bara 6-8 + ute, ursch!
Och åskade gjorde de oxå, den måste ha slagit ner då strömen försvann för  en stund...

Ne nu ska jag passa på att göra något annat innan de blir matning =)


Älskar mina killar! Melvin & Kristofer <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Skönt att allt går bra med Melvin, fast varför skulle det inte göra det? :P Efterlyser fler bilder på honom! hihi.

Kram.

2008-06-12 @ 11:16:11
Postat av: Ida

vaa skönt att allt går bra och att ni gillade kläderna.. >Jaavi måste ses nu snart.. håller på att längta ihjäl miig efter den lilla :) och diig med :)

kramar

2008-06-12 @ 14:57:30
URL: http://barba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback