Lördag

Igår matade jag Melvin vid 23 och sen vaknade han vid 05 sen vid 07 och sen vid 08 men då var han inte hungrig utan ville nog bara ha lite sällskap då han blev tyst när han fick ligga mellan mamma och pappa =)
Sen gick vi upp vid 9 då vi skulle in till söderbärke och sätta på nya däck på volvon, så medans Toffe och hans pappa bytte däck så höll jag Ami sällskap när hon bakade sockerkaka och bullar =) Mums...
Sen när vi kom hem så fick vi besök av Anna,Krille,Jakop och Wille...
och nu har vi precis tittat klart på en film, Hitman, super bra!
Och nu har Toffe åkt mot Ludvika för att köra hem Ami och Tobbe till söderbärke så får se vilken tid han kommer hem,

Idag vägde jag mej
en vecka efter förlossningen så stog vågen på 83kg
Nu 3 veckor efter stog den på 80 kg så har gått ner 1 kilo i veckan.

Nu har jag gått över till ersättning, amningen funkade men känner att ersättningen är mer bekväm och funkar hur bra som helst även för Melvin, han blir mätt på en gång istället för att behöva bli hungrig så ofta och speciellt vakna ofta på nätterna, iallfall dom nätterna hittills så har han sovit hur bra som helst =)
Ger han magdroppar då för någon natt sedan haft ont i magen, och hade de även i morse så får se om de blir någon skillnad eller om de bara var tillfälligt men magdropparna är ju bara positivt att ge så de gör ju inget om de skulle vara i onödan.
Idag är han 4 veckor så de blev AD droppar from idag =)

Den 1/6 så är de 4 veckors kontroll på bvc.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback