Onsdag

Idag har de inte hänt så himla mycket, klev upp vid 9 och sen åt vi frukost...
Sen fick vi en id'e att möblera om i vardagsrummet, de blev ganska bra, men fortfarande ganska trångt...
Funderar på att man skulle vilja ha en trea snart! så man får ett vanligt sovrum och sen ett riktigt vardagsrum...
små kikar på en i västanfors men vi får se, ekonomin tillåter nog inte en lägenhet för de dubbla just nu...
Men man kan ju drömma iallafall...

Sen idag våd halv fem åkte vi ut till fallbyn och hjälpte krille och anna att köra lite skräp till soptippen, nu när dom håller på att packa inför flytten till söderbärke så blev de lite saker att slänga...
De är väl de positiva med att flytta, då blir man oftast av med allt skit man samlat på sig...
Åh lägenheten krille och anna ska flytta till är så himla fin, synd att den ligger i söderbärke annars hade en annan oxå letat efternågot liknande =)
Jag, Anna och hennes syster Lina skulle egentligen ta en vända med vagnarna men de blev att snacka en massa skit istället =) så himla trevligt att bara få sitta och prata...

Och nu sitter vi i våran nymöblerade vardagsrum och jag är så himla suuugen på kinapuffar!!
Men de är ju inte helg ;) och tur nog så har servus stängt... =)

Melvin hade ett hysteri utbrott nydligen som var mitt fel, stackarn...
han låg och smågnällde framför tv:n bredvid mej i soffan och när jag skulle ta upp honom blev han så rädd att han grinade ett bra tag, så provade med ett bad m.m. men de funkade inte, och hur mycket man gick runt och vaggade han så grinade han bara hysteriskt men när jag satte mej i soffan och gav han lite välling så somnade han mitt iallt och sover fortfarande så sött...
Han måste verkligen ha varit i en annan värld när jag skulle ta upp han...

Imorgon blir de v-rås, min lillebror Robin ska till tandläkaren och vi ska köra då mamma och alla är i eskilstuna på camping för att Anders jobbar....
Får se om de blir nå shopping...

Ne nu ska jag sätta mej och kolla på  tv med Älsklingen, innan Melvin vaknar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback