Motion

Iförrgår gick jag med Melvin ner till OkQ8 som ligger här neranför, typ 20 min tog de men vi var iallafall ut =)
och igår morse innan frukost tog jag med Melvin och min lilla syster Linda ner till Coop och handlade frukostbröd och sen hem och de tog nog 30-40min, synd att de är sån dryg väg hem sen efter som vart man än ska gå så är de nerför och sen hem blir de uppför, DRYGT!
Och sen igår åkte vi in till söderbärke för att ta en glass, och då åkte vi ner till hagudden och träffade Anna, Jakop och Wille och Annas pappa och hennes småsykon var med oxå, de var trevligt...
Sen blev de en kaffe kopp hemma hos Anna sen gick jag och Anna runt haga, ca 3 km och de var så himla skönt när solen hade lagt sig, var inte sista gången...
Och de var utan ungar oxå så de var avkopplande, sen när vi kom tillbaka beställde jag mej en sallad på pizzan innan vi åkte hemåt...
Blev två filmer igår kväll, en som gick på tv 6 och sen Iron man, båda var riktigt bra...

Och idag har det inte hänt så himla mycket, funderar på att gå ner på stan och ta en fika på min systers jobb nu efter lunch och allt...
och sen vet jag inte vad man kan hitta på men de verkar ju vara ganska fint väder så kanske en sväng till någon badplats eller åka in och hälsa på ami,tobbe eller anna och krille...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får gärna komma och hälsa på mig,om du vill kram Åsa

2008-07-24 @ 17:45:45
Postat av: Jessika

Det låter ju som en toppen helg! =)

Melvin är världens sötaste/finaste pojke ^^

Puss & Kram!

2008-07-28 @ 19:48:36
URL: http://jessikaarvik.blogg.se/
Postat av: Jessika

Föresten: Vad var Pernilla Wahlgrens blogg? =)

2008-07-28 @ 19:50:13
URL: http://jessikaarvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback