Fredag!

Ja idag är de Fredag, känns skönt med helg fast vi båda går hemma förtillfället, vet inte varför med de blir liksom mer tillåtet att ta de lugnt då =)

Matade Melvin vid 23 igår sen vaknade han vid 01 och ville ha ett så kallat "tröstslick" och sen vaknade han nu vid 9, snacka om att man fått sovit ut... =) så underbart...
Och sen låg vi och bara myste i sängen, han låg och pratade och tittade på Toffe, han sa nog: Vakna pappa!
Och nu har Melvin somnat igen och då ska jag passa på att väcka toffe så vi kan äta frukost =)

Idag händer de nog inte så mycket, ska hjälpa Anna och Krille att köra saker till deras nya lägenhet =)
Det är ju inge roligt att flytta med de är ju så himla spännande att komam till en ny lägenhet, de har jag alltid tyckt...
Och deras nya lägenhet är ju så himla fin, och de finns några lekparker att välja på i söderbärke och dagis nära, och en Ica butik oxå omman jämför med fallbyn...
Åh är så avundsjuk, synd att lägenheten ligger i söderbärke, de är fint där men jag och toffe bodde där inne i något år och nu när vi bott här i fagersta nu ett tag så känns de inte som att man skulle vilja tillbaka, tiden står liksom still där inne, alla känner alla och dessa människor som bara lägger sig i vill man ju slippa...
Men de är ju en fin by, ingen tvekan om de så kanske en sommarstuga =)
Men tänker man på barnen så är de ju ett perfekt ställe...
Men jag och toffe har funderat lite på västanfors här i fagersta, där verkar de vara ganska lungt och fint, men de är dyrt att bo där harman hört så vi får se...

Ne nu ska jag fixa frukost...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback