Födelsedags fika och Macdonalds

Grattis Jenny på 26 års dagen!
Blev bjudna på fördelsedagsfika hos storasyster kl 13 idag, pappa, virpi och simon kom dit oxå så de var trevligt...
Sen kl 14 blev vi tvungna att åka mot v-rås med lillebror Robin som skulle till tandläkaren.
Sen efter de blev de Macdonalds, inte alls lika gott som man trodde de skulle vara, suck!
Och nu är vi hemma och gör absolut ingenting, funderar på att kanske ta vagnen och gå upp till sjön som ligger 20 min härifrån, då blir de iallafall 40 min promenad =)

Nu sitter Melvin så snällt i babysittern och pratar med figurerna ovanför =)
Det händer så mycket på bara några veckor, våran kille börjar bli så stor nu =)
Kan inte förklara hur mycket man Älskar sitt  barn!
Älskar mina killar! <3

Ihelgen ska jenny vara barnvakt åt kevin, jesper, timmy och simon fredag till söndag.
sen på lördag blir de nog att vi åker in en sväng till möljan i söderbärke, brukar inte vara nå speciellt men de är alltid trevligt att titta...

Ne nu ska jag se om man kan hitta någon bra film att se ikväll och sedan slå mej ner i soffan och mysa med mina Älsklingar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback