Fint väder

Igår åkte vi in till Söderbärke, gick ner till hagudden med Anna, Jakop och Wille.
De var jag, Toffe, Melvin och Timmy så Jakop fick roligt nu när timmy var med...
Badade igår med, var riktigt skönt när man väl kommit i, och sen byggde vi sandslott i solen och man fick nog lite färg på sig.
Träffade maria.G, en gammal klasskompis till mig och Toffe, de var roligt att träffa henne igen, var ju ett tag sedan.
Höll Melvin i skuggan hela dagen men ändå är han lite rölätt på kinderna och på magen, hmm...
åkte hemåt vid 17 och sen blev de grillad kyckling, mums...
Har inte ätit något godis alls sen i söndags, visst är inne på 3dje dagen bara men känner mej duktig änsålänge iallafall.
Vi är ju ute med vagnen och går nu varje dag så då får man lite motion oxå.

Igår matade jag melvin 23 och han vaknade 09.15 imorse! hur skööönt som helst!
och förrgår gjorde han samma sak, matade han kvällen innan vid 22 och sen vaknade han efter 08.
Hoppas de håller i sej =) sååå skönt, synd bara att en annan stannar uppe till 01-02 om nätterna, ska egentligen gå och lägga sig när Melvin gör de men de finns så mycket man vill hinna göra, plocka lite, och titta på någon bra film för att varva ner...

Ne nu ska jag fixa lite frukost och sen hoppas jag väl på en promenad lite senare och kanske ett dopp i söderbärke =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback