Bröllop...


Nu är de några dagar sedan jag skrev här, har inte varit hemma så mycket nu när de varit fint väder ute =)
Den 28/6 blev Melvin 4 veckor, då blev de AD droppar.
Magdropparna han började få den 27-6 börjar värka, han har inte alls varit otröstlig sedan vi började med dom så de kunde ju ha varit en tillfällighet men de är ju bara ett plus att ge han magdroppar.

Den 30/6 var vi på föräldragrupp, återträff.
Jag och Melvin åkte ensamma, var riktigt trevligt då man fick se allas bebisar =)
Melvin var yngst och de märktes då han bara sov =) dom andra låg och försökte prata och vände och vred på sig när dom låg på madrassen på golvet, så himla gulligt och snart gör Melvin de med.

Den 1/7 var vi till bvc och då var hans vikt 4880gram +230gram sedan sist och längden var 56,3 *stora killen*
Sen var jag och toppade mej, var helt underbart! Färgning får vänta då dom säger att färgen inte nå gärna vill fastna då man ammar, visst jag har ju slutat med de producerar ju fortfarande mjölk.

2/7 Grattis Anders 34 år!

4/7 Idag har vi varit ute i fallbyn och kevin,jesper, timmy har badat i Titti och anders pool hela dagen, och stuttsat hoppmatta...
Så ikväll somnar dom nog gått, och Melvin och Wille har legat ute hela dagen på en filt och myst, så nu sover Melvin som en stock så får se om han vaknar och vill ha sista målet innan en annan lägger sig annars blir de nog ett nattmål (som han inte velat ha på länge)

5/7 Imorgon gifter sig pappa och Virpi i hedemora, sen blir de lite fika och fest i hojstugan mot hagge men för en annan blir de inge sent...

på söndag den 6/7 ska vi alla åka upp till mormor och morfar i jämtland, östersund då morfar blivit sämre och sämre, de går tydligen bara utför...
Min morfar, gruvar mej verkligen över att åka upp då jag vet hur svårt de kommer att bli att lämna dom...
Morfar, min morfar <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

heej!

Jo de bara fint här, sj då??

Ja de skulle va så kul o träffas, de va så länge sen nu.

Och så skulle de va så kul o se lilla Melvin =) och ni får träffa Max =)

Ja precis, ska bli kul o se ungarna igem, dom har säkert blivit jättestora nu ^^

men vi hör av oss sen när vi är på väg =)

ha de bra

Puss

2008-07-05 @ 19:01:34
URL: http://johanick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback