Torsdag-Fredag

Torsdags: Jag och Melvin tog de bara lungt hela dagen, bytte gardiner i vardagsrummet, blev jätte bra...
Var lite bättre i halsen och i kroppen...

Idag var jag,Melvin,Glenn,Mormor,Mamma och Anders på Lucia i Alfaskolan, Jesper skulle vara tomtenisse =) de va så gulligt med alla tomtenissar, stjärngossar, pepparkaksgubbar/gummor och så klart var Melvin tomtenisse oxå!
Han fick den av Moster Jenny som tidig julklapp så han kunde ha idag och sen lussa för morfar, Farmor Ami och farfar imorgon =) och så klart ha på sig på julafton...
Toffe jobbar 11-17 idag...
Blir kanske en vända in till söderbärke och hålla Anna sällskap medans Krille är på julbord...
Titta på en film, äta nå gott och bara vara...
Så roligt nu när Wille och Melvin blivit så stora, nu sitter dom mittemot varandra och verkligen försöker prata och förstå varandra, och sen att dom leker ihop de är så gulligt...
Roligt för Wille att ha en storebror som håller liv i stugan...
Idag känner jag mig pigg och inget ont i halsen, så skönt!

Imorgon blir de barnledigt, Melvin ska sova hos farmor ami och farfar imorgon till söndag för vi ska fira min bror som fyller 25 år imorgon...
så roligt att veta att Melvin trivs så bra inne vid Ami och Tobbe, myser hela dagarna och är sig själv fast mamma inte är med =) får njuta så länge se varar =)
Han är så go våran Älskling!

Gjorde en egen julhälsning på Go boken.se och den blev så här:

http://www.goboken.se/t/ChristmasCard____22733.aspx?cmode=view&nCardId=9696&nGuid=cbe56b19-5d0a-44e2-b40c-415768a1f288

Med Melvin och Wille =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback