Inge julpynt här...

Nej nu när jag äntligen skulle ta mej i kragen och julpynta så fynkar ingen av våra ljusstakar !
Får se om vi ska åka och handla julklappar i v-rås imorgon isåfall kanske man ska titta efter nå nya och billiga julstjärnor där istället...

Idag har melvin varit bättre än igår, men han har fortfarande feber...
Nu innan han la sig hade han 37,9 så de går neråt iallafall...
Natten blev lugn fram till 7-8 på morgonen då fick han alvedon och vatten sen fick han sova mellan mamma och pappa och vi vaknade inte förens 10,45 så de kändes skönt...
Sen var han vaken en liten stund med mej sen sov han i flera timmar under middagen så då fick jag mycke gjort här hemma...

Nu har Toffe åkt till jobbet för över 2 timmar sen, ska försöka lägga mej i sängen idag ( vaknade på soffan 05,30 imorse )
Har städat här hemma idag så nu kan jag faktist sätta mej i lugn och ro framför tv:n och bara vara...
Hoppas Melvin kan sova inatt oxå...
Stackarn...

Kommentarer
Postat av: Pullan

Nämen tjena fan !! Hur är det med er? Jag vet hur det är med er för jag har ju telefonterrat dej hela dagen ju =) Men det är ju för att jag tycker så mycket om dej <3 Hoppas du kan komma imorrn å käka frulle. Puss

2008-12-03 @ 20:57:19
URL: http://pergenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback