Godissuget & Glögg

Dag 4:
Hmm klart man är sugen på godis men känns hur bra som helst att jag har klarat av att se Toffe äta godis utan att smaka!
Men de kommer nog ta emot ihelgen när man är van med fredags-lördags mys framför en film och en massa gott men ska prova och dricka The istället då har man ju något att "göra" iallafall...


Har aldrig gillat glögg, jag har smakat varje år men de har aldrig varit gott men i år smakade jag hos Anna och helt plötsligt har jag faktist köpt en flaska hem hit! helt sjukt =)
Mums...
Drack igår kväll men de är ju lite godare när man har sällskap för Toffe dricker inte glögg...
( Blev en Blossa - utan tillsatt socker  och eftersom jag inte är någon glögg expert så tyckte jag att den var helt ok )


På Tisdag blir de löning och vad är de som gäller då?
Den 23 December?
Jo sista minuten klapparna!
Har faktist inte så många sista minuten i år så de är ju skönt...


Kommentarer
Postat av: Anonym

okej.. jag och sara iaf vi ksa noog hem till anan troligen om hon ska ha nått..

2008-12-18 @ 20:16:55
Postat av: Hugos mamma

Jo.. de e fullfart hela tiden.. fast ändå inte...

Jo därför är ellos ganska bra för där hittar man oftast nåt.

Tänk om man kunde bli så duktig som dig att låta bli med gosaker. Får bli att ta tag i det efter jul och så. =)

2008-12-18 @ 20:49:34
URL: http://jahinko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback