Julafton, Godmat, Paket och Förlovning <3

Tisdag 23/12:
Laddar inför julafton, super spännande att ge bort presenter och att få =)
Roligt att se vad Melvin får...
Tjuvstartar med julmaten för att få mindre att göra på julafton...

Onsdag 24/12:
God Jul!
Klev upp tidigt för att hinna med en mysig frukost med min lilla familj, sen blev de Söderbärke, julfirande hos Toffes pappa och Ami...
Jätte trevligt och jätte god mat!
Så fiiina presenter Melvin fick! Mycke kläder och leksaker =) Super bra!
Jag och Toffe fick en Ålandsresa med Ami, Tobbe Didde och Filppu den 5/1-09 ska bli skönt att åka och bara koppla av efter julstressen =)
Åkte sen till mormor och träffade hela min familj och sen öppnade vi ALLA paketen =)
Melvin fick så himla mycket fint, kläder och leksaker!
Jag och Toffe blev jätte nöjda över våra julklappar!
Tack Tack! <3
Julafton blev lång med trevlig...
Jag fick ju kläder före jul i julklapp av Älsklingen och nu fick jag Mamma mia filmen och Sex and the City- the movie !

På Julaftonsmorgon förlovade Vi oss <3 Underbart!
Istället för att skriva in ett förlovningsdatum i ringarna ( som är skapligt tråkigt och som man iallafall inte kommer ihåg ) så skrev vi in då vi träffades7blev ihop för snart 8 år sedan, 13/5-01



Torsdag 25/12:
Åkte ner till Lindesberg till Toffes farmor och farfar, åt god julmat och öppnade paket...
Alltid lika trevligt att träffa Toffes släkt...

Fredag 26/12
Blev bjudna på mat hos Pullan och Krille...
Kassler och potatisgratäng med morötter och broccoli, mums...
Riktigt trevligt...

Lördag 27/12
Grattis Kevin på 10 årsdagen! <3
Åkte till v-rås med Toffe, Jenny, Didde och Robin...
Handlade på Newyorker för våra presentkort och vi fick en massa fint!
Blev en heldag så Melvin var inne vid farmor Ami och farfar så de var ju perfekt eftersom de var ganska mycket folk och de drog ut på tiden...

Söndag 28/12
Idag kom Ida och hälsade på innan hon åkte hem till Borås igen, Melvin fick en jätte fin t-shirt och jag fick 4 jätte fina glas, passar perfekt att ha findricka i, Tack Ida!
sen har vi bara tagit de lugnt, blev lite rastlösa på eftermiddagen så då passade de fint med en snabbkaffe hemma hos Pullan och Krille...
Fick en "hemma gjord" kokbok av Pullan idag, skulle aldrig komma på nå så bra att ge bort i julklapp! Tack!
Ikväll blir de en riktig filmkväll, underbart!


Dag 14 utan Gottigottgott:
Hmm duktig i 14 dagar?!
Nej jag drack ju julmust till julmaten, glass har jag faktist ätit som efterrätt, hmm men godiset har jag faktist hållt mej ifrån...
Så jag har ju hållt mej på streckbänken fast jag "FICK" äta på julafton, hmm känner mej faktist duktig iallafall =)



Ha en fortsatt trevlig kväll / Sandra



Den 27:e blev min älskade lillebror 10 år!

Kommentarer
Postat av: Ida

Taack själv gumman.. Änglarna står på min hylla i sovrummet passar jätte bra.. de va roligt att ses..

Pussar

2008-12-28 @ 21:05:51
Postat av: yonnayo

Stort GRATTIS till förlovningen!

2008-12-28 @ 21:37:44
URL: http://gullansblogg.blogspot.com
Postat av: Johanna

Grattis till förlovningen =) va kul, jag hade för mejj att ni redan va förlovade :P hihi

2008-12-29 @ 10:29:27
URL: http://johanick.blogg.se/
Postat av: Linda

Ett stort grattis till eran förlovning.

2008-12-29 @ 12:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback