Frukost med Pullan och shopping

Idag klev jag och Melvin upp vid 8 och åkte in till Pullan och åt frukost...
Jag, Melvin, Pullan, Wille och Rebecka och Lilly
Var riktigt mysigt att bara sitta och prata...
Sen åkte jag hem och hämtade Toffe sen bar de iväg mot v-rås, SHOPPING!
Fick en helt ny "garderob" av älsklingen i julklapp!
2 byxor
2 skjortor
2 tröjor
4 bh:ar
2 trosor
ny mascara
sen handlade vi NHL strumpor och 3 julklappar åt melvin =)
Var så j*kla trevligt att bara åka och shoppa med älsklingen, melvin var hemma hos sin mormor =)
nu kan jag äntligen lägga undan "gravidgarderoben"!!!

Nu sover melvin och toffe kör sista passet för den här veckan, snart kommer nog lillesyster linda och ska kolla på vad vi shoppat =)

Kommentarer
Postat av: Ami

Oh, vá mysigt. Det behövde Ni verkligen! Bara vara Ni två, åka iväg och kunna shoppa loss! Härligt! Vi pratade om att Melvin skulle vara hos oss i helgen om Ni ville vara själva och mysa.HUr blir det.... får vi låna älsklingen eller blir det nå´n annan helg? Vi hörs! Kram!

2008-12-05 @ 08:20:43
Postat av: Jessika

Va roligt att shoppa loss! =D

Är det bra med er?

Kram

2008-12-05 @ 11:09:52
URL: http://jessikaarvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback