Envisa feber!

Idag vaknade jag vid 09,30 melvin sov fortfarande och han hade sovit hela natten så de var så skönt för oss båda...
Han hade 37,5 imorse och har inte fått nå alvedon idag och de har gått bra...
Han har varit på topp hela dagen men sovit mycket och de kan man ju förstå...
Har varit hemma hos mormor nästan hela dagen, blev inge v-rås idag så vi tar de imorgon istället...

Imorgonbitti är jag bjuden på frulle hos Pullan så ska verkligen se till att gå upp vid 7 och fixa ordning oss till halv åtta och sen försöka vara inne i söderbärke till åtta iallfall...
Ska bli så himla trevligt att träffa min Pulla, är ju någon dag sen nu =)
Sen ska jag försöka vara hemma till tolv iallafall för då har Toffe lovat att de ska bli julhandling i v-rås, ska handla nå fint till mej själv oxå, jag har ju 2 presentkort på Lindex och H&M som jag inte har använt som jag fick när jag fyllde år i somras!
Mamma ville ha Melvin under tiden så de blir ju super bra!

Nu har Toffe åkt till jobbet, Melvin sover och jag ska nog se till att plocka lite, ta disken och sätta upp ljusstakar som jag fått av mormor =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback