22 December

Oj redan Måndag...

Dag 8:
Känns fortfarande bra, vet ju att för varje godbit man tackar nej till ju mer går man ner i vikt så min vilja vinner förtillfället...
Helgen var ganska tuff eftersom vi ALLTID har haft fredags-lördags mys med mycket gott till film men de gick bättre än va jag trodde...
Känner mej duktig...
Känner mej inte så sugen heller eftersom jag vet hur de känns efter en stor påse godis eller choklad, ångesten...
Nej de är de inte värt så jag håller mej ifrån de iallafall till den 13 Januari ;)


Melvin har varit gnällig nu några nätter, när han gör nr 2 är de inte som vanligt så de lutar åt att de är tänder på G, ögoninflamation i vänstra ögat har han oxå men de har blivit mycket bättre än i Lördags då de började...
Var till BVC idag och han hade gått upp dom där 40 grammen som han gick ner sist så han är på väg från strecket ovanför de normala ner på de normala så antagligen vill han följa den kurvan istället =)

Idag kom pappa och Virpi och hälsade på ( Lämnade julklappar =) )
Synd att Melvin sov hela tiden men vi hälsar nog på nu efter jul...
Men de var riktigt trevligt...

Åh Snart jul!
Julafton: Förmiddagen blir de att vi åker in till Toffes pappa och Ami i söderbärke och firar jul och äter sen på eftermiddagen blir de julfirande och mat hos mormor med resten av familjen...
Juldagen: blir de att vi åker ner till Lindesberg till Toffes farmor och farfar med Ami, Tobbe, Didde och Robin och firar jul och äter med dom och träffar lite släktingar...

Kommentarer
Postat av: yonna

jo, vi var där idag ja. Han hade inte gått upp så mycket så vi skulle spetsa maten med lite olja eller smör.. beror ju också på att han rör sig massa.



Visst känner man sig duktig när man kan motstå allt det goda! Då blir det extra gott de gånger man kan unna sig och man slipper ångesten när man bara äter gott när man känner sig värd det!



God Jul på er också!

2008-12-23 @ 00:37:57
URL: http://gullansblogg.blogspot.com
Postat av: Camilla

Hej gumman! Hoppas ni får en riktigt bra jul med mycket mys. Förskolan som Clara går på är bra..skönt att det ligger nära oxå.:-) Den nere på stan..vilhelmina är oxå bra. Jag har ju jobbat på många förskolor i fagersta så jag känner många av personalen, vilket är skönt. Jag vet att vilken förskola ni än väljer eller får plats på så blir det bra ska du se. Sköt om dej och familjen..månag kramar

2008-12-23 @ 22:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback