1 December

Idag börjar neräkningen, snart Lucia sen Julafton sen Nyårsafton!

Melvin har fortfarande feber, pratade med Karin på bvc och hon trodde att de var 3 dagars febern, då har dom hög feber i 3 dagar sen får som röda små prickar på kroppen som försvinner nästan lika snabbt...
Men jag har inte sett några prickar än...
Melvin är ju inne på 3dje dagen nu med hög feber, började ju med 38 grader sen igår 39 och idag hade han 40,2 grader!
men nu tog jag tempen efternågon timme efter alvedon och han hade 37,3 så nu var han så pigg och glad innan han gick och la sig så de känns ju mycke bättre! Blev så orolig, man vet ju att hög feber för små är ju inte som för vuxna...
Skrev ju nydligen att Melvin inte snurrat runt än men idag när han låg i soffan så snurrade han ner i golvet, jag fick ju panik men när jag plockade upp honom så tittade han bara lite rålöst på mej sen var de full fart igen så de var ju ren tur att vi har så låg soffa...( vilka skuldkänslor man får! )
Våran Älskling...

Har fortfarande inte julpyntat, fy skäms på mig =)
Jag och melvin tog en mysdag framför tv:n istället och de behövdes...

Men jag har iallafall fixat adventstaken...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback